Jäsenyys

Jäsenyys MLL:n Kauhavan paikallisyhdistyksessä:

Mannerheimin lastensuojeluliiton jäsenenä tuet toimintaamme kauhavalaisten lasten, nuorten ja perheiden hyväksi. Kauhavan paikallisyhdistys järjestää koko perheelle mukavaa tekemistä ja tarjoaa kaikille mahdollisuuden tehdä hauskaa ja mielekästä työtä lasten hyväksi. Tervetuloa toimintaamme mukaan! Muista hyödyntää myös jäsenetujamme.

Jäsenmaksut 2022:

• Lapsijäsenet 0-17 vuotta 0€/vuosi

• Aikuisjäsenet 25€/vuosi

Pienellä vuosimaksulla olet mukana tukemassa paikallista lapsi-, perhe-, ja nuorisotyötä. Jäsenyys ei velvoita sinua mihinkään, mutta jäsenenä hyödyt...

• MLL:n tarjoamista valtakunnallisista jäseneduista! www.mll.fi/jasenyys/jasenedut

• Saat Lapsemme –lehden 4 kertaa vuodessa

• Saat monipuoliset paikalliset jäsenetumme kauhavalaisilta yrityksiltä ja valtakunnallisesti

• MLL:n tapahtumissa ja retkissä on jäsenillä aina omat etunsa ja usein edullisemmat hinnat