Perhekahvila

MLL:n perhekahvila kokoontuu perjantaisin klo 10-12 Ruotsalan koulun liikuntahallissa, osoitteessa Ruotsalantie 103. Kahvia on tarjolla ensimmäisen tunnin ajan.

Perhekahvilaan voi tulla lapsi aikuisen kanssa yhdessä. Perhekahvilan toiminta on vapaata toimintaa, jossa lapset ja aikuiset voivat tavata toisiaan.

Perhekahvilassa on tarjolla kahvi/mehu + pulla. Vapaaehtoinen kahvimaksu on 1€ /perhe.

Tervetuloa!

Yhdistyksellämme on toimintaa ympäri vuoden. Tiedotamme toiminnastamme aktiivisesti kotisivuillamme sekä Facebookissa sivullamme MLL Kauhava sekä Instagramista käyttäjänimellä mllkauhava. Toimintamme löydät oheisesta valikosta eriteltynä.

Rotinapussit

Paikallisyhdistys muistaa vauvaperheitä neuvolan kautta jaettavalla 'rotinapussilla', joka sisältää pienen lahjan vauvalle sekä vanhemmille tietoa MLL:n paikallisesta toiminnasta sekä vauva- ja lapsiperheen arkeen liittyvää informaatiota MLL:n julkaisujen muodossa.